Een lange dag

14 april 2018 - Genève, Zwitserland

Mijn plan was op een namiddag Annecy te bezoeken.

In de bus naar Annecy dacht ik meer en meer wat mijn gastvrouw me vertelde.

De weg naar Genève viel een groot stuk samen met Annecy.

Dus keek ik online of er een mogelijkheid was om er een stuk aan te breien.

En ja hoor. Ik zou aankomen in Annecy om 12u en om 14u was er een bus die vandaaruit vertrok naar Zwitserland.

Het proberen waard. De bus terug was pas om 20u. Dus het zou een stuk later worden dan de gebruikelijke thuiskomst om 18u-19u.

Ik stuurde een berichtje dat ik een stuk later zou thuis zijn en al zal gegeten hebben.

Toen ik in het terugkeren aan de Franse-Zwitserse grens was, stuurde ik een berichtje dat ik op de weg terug was.

Om 21u kreeg ik een berichtje van Josette of ze me niet moest komen halen omdat het aantal bussen bij aankomst een stuk minder zou zijn. Intussen had ik al de app geraadpleegd om te weten welke bussen er rond 22u zouden zijn.

Ik antwoordde dat ik thuis zou raken.